Despre livrarea comenzilor

Conditii de Comanda

Pentru a plasa o comanda pe www.yalco.ro sunt necesare :

  1. Completarea integrala a formularului de comanda;
  2. Acceptarea necondiționată a termenilor contractului de vânzare și condițiile de utilizare, inclusiv colectarea și, după caz, utilizarea datelor cu caracter personal.

Urmarirea comenzii

Dupa ce ati inregistrat comanda, puteti urmari statusul acesteia din Contul de client.

Daca aveti nevoie si de alte informatii decat cele afisate in contul de client, contactati echipa de Suport Clienti de luni pana vineri, intre orele 10.00-18.00, la numarul de telefon 0730 610 245 sau accesati fereastra LiveChat afisata in stanga ecranului. 

Inregistrarea comenzii nu reprezinta si confirmarea acesteia. Dupa preluarea comenzii, aceasta va fi procesata de catre operatorii nostri in vederea confirmarii si stabilirii detaliilor de livrare.

In cazul in care produsele comandate nu au fost livrate, va rugam sa ne contactati, cat mai curand posibil, la telefon sau pe adresa de e-mail office @ yalco.ro.

Atentie: In vederea facilitarii unui raspuns rapid, va recomandam sa indicati numarul comenzii care v-a fost transmis dupa plasarea comenzii.

Modificare sau anulare comanda

Daca doriti sa renuntati la un produs din comanda, doriti alt produs decat cel comandat sau nu mai vreti niciunul dintre produsele comandate, anuland intreaga comanda, va rugam sa ne anuntati in termen de 2 ore de la momentul plasarii comenzii, la adresa de email office @ yalco.ro. Echipa de Suport clienti va face tot posibilul sa modifice sau sa anuleze comanda.

Pentru returnare puteti folosi Formularul de returnare.

Modalitati de livrare

Cand inregistrati comanda puteti alege si modalitatea in care doriti sa va livram.

Livrare prin curier rapid

Livrarile se fac numai pe teritoriul Romaniei, prin intermediul companiei de curierat rapid Fan Courier, in zonele geografice indicate in formularul de comanda.

Costurile de transport sunt urmatoarele:

  • Comenzile cu valoarea totala mai mare de 500 lei TVA inclus - livrare gratuita*.
  • Comenziile cu valoarea totala cuprinsa intre 0 - 500 lei TVA inclus - cost transport 18 lei cu TVA

Tarifele de transport calculate se aplica pentru locatiile FAN Courier din reteaua nationala.

Pentru adrese de livrare in afara acestei liste de locatii se va percepe o taxa suplimentara de transport de 0,80 Ron / km.

In cazul stornarii / anularii comenzilor, costul de transport nu se storneaza / returneaza.

Livrarea, atat a comenzii cat si a returului, poate fi urmarita si pe site-ul Fan Courier. Yalco Romania SRL nu se face raspunzatoare de eventuale deficiente tehnice care pot afecta functionarea site-ului Fan Courier.

Produsele se vor livra in maxim 3-5 zile lucratoare din momentul confirmarii telefonice de catre un operator comenzi.

Termenul de livrare se poate prelungi in cazuri exceptionale, neimputabile sau neatribuibile SC Yalco Romania SRL, cum ar fi conditii meteorologice nefavorabile, etc.

Ridicare din magazin:

Daca produsele pe care le-ati comandat sunt pe stoc in Magazinul Yalco, le puteti ridica imediat.

Daca produsele nu sunt pe stoc in Magazinul Yalco, va vom anunta pe email cand acestea vor ajunge in magazin ca sa treceti sa le ridicati. Din momentul in care au ajuns, produsele sunt pastrate in magazin timp de 7 zile lucratoare.

Livrarea in magazin se face gratuit.

Daca ati platit deja comanda inainte sa veniti sa o ridicati (cu cardul online, ordin de plata), va rugam sa aveti actul de identitate la dvs, ca sa va putem inmana produsele.

Pentru persoanele juridice este necesara si o imputernicire sau stampila din partea firmei.

Termenele de livrare se refera la comenzile pe care ati ales sa le platiti ramburs/ numerar.
Daca ati ales o alta modalitate de plata – card online, ordin de plata, plata in rate – termenul de livrare se poate modifica in functie de inregistrarea platii.

CONDITII DE RETUR

IMPORTANT!

Toate produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit.

Se pot returna produsele sigilate, sau daca le-ati desigilat, le puteti returna doar daca nu le-ati folosit !!!

Nu vor fi  acceptate la returnare produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre dvs. : au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu se accepta returul produselor care nu sunt insotite de toate accesoriile.

Returnarea produsului se face in ambalajul original avand toate elementele de protectie a produsului, infoliat ptr. protejarea ambalajului pe timpul transportului, insotit de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original, daca a fost emis de producator/ distribuitor si toate documentele cu care v-au fost livrate.

Daca produsele care v-au fost livrate au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnati produsele trebuie sa returnati si cadourile primite.

Returul in acest caz este valabil numai daca produsul prezinta defectiuni de fabricatie si nu acceptati solutia inlocuirii produsului defect.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Va rugam sa verificati integritatea coletelor in prezenta curierului

 Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul va fi fotografiat si se va intocmi un proces verbal, impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator