REGULAMENTUL PROGRAMULUI DE FIDELITATE YALCO


Art. 1 Organizatorul si regulamentul oficial al programului

1.1. Programul de fidelitate este organizat si desfasurat de catre SC YALCO ROMANIA SRL, cu sediul in Otopeni, Str Horia Closca si Crisan nr. 91, Judetul Ilfov, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J23/3533/2013, Cod Fiscal RO18895430, RO 48 BACX 0000 0009 3884 8000, deschis la Unicredit Bank., inregistrata ca operator de baze de date cu caracter personal sub nr.16844 / 2010 la ANSPDCP, atribuit de Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, denumit in continuare "Organizator".
1.2. Programul de fidelitate "Yalco", denumit în continuare "Programul", se va desfasura in conformitate cu prevederile prezentului Regulament, denumit în continuare "Regulament Oficial".
1.3. Participantii la programul de fidelitate "Yalco" sunt obligati sa respecte termenii si conditiile prezentului regulament Regulamentului Oficial.

1.4. Regulamentul Oficial este pus la dispozitia oricarui participant la program, pentru consultare, pe site-ul www.yalco.ro, in sectiunea Program de Fidelitate.
1.5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau de a schimba prezentul Regulament Oficial, urmând ca astfel de modificari sa intre în vigoare numai dupa anuntul prealabil de prezentare a acestor modificari, anunt care va fi facut public pe site-ul www.yalco.ro.

 

Art. 2 Locul de desfasurare a programului

2.1. Programul de fidelitate "Yalco" este organizat si se desfasoara in Romania.
2.2. Programul se aplica in cazul comenzilor realizate pe site-ul www.yalco.ro, si care sunt livrate in Romania. Nu se aplica in cazul achizitiilor realizate in Showroom Yalco sau a celor realizate prin partenerii Yalco.

 

Art. 3 Durata Programului

3.1. Perioada valabilitatii programului de fidelitate este nelimitata.
3.2. Organizatorul are dreptul sa hotarasca in orice moment incetarea programului. Instiintarea referitoare la incetarea Programului se va realiza cu cel putin 30 de zile inainte de data incetarii programului, pe site-ul www.yalco.ro, in sectiunea Program de Fidelitate. 

Art. 4 Conditii de participare

4.1. La program pot participa persoanele fizice cu varsta peste 18 ani cu domiciliul in Romania si persoane juridice, care au cont de comenzi la Yalco si realizeaza comenzi cu livrare la sediu/domiciliu, in Romania. La acest program nu au voie sa participe persoanele juridice care sunt angajate intr-un program de fidelizare cu Yalco Romania si nici angajatii Yalco Romania SRL.
4.2. Contul de comenzi Yalco este creat la prima comanda cu livrare. Acesta contine informatiile furnizate de participant: informatii personale, informatii despre locatia de livrare si date de contact.
4.3. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru corectitudinea datelor oferite de client la crearea contului de comenzi. 

4.4. Contul de comenzi este considerat invalid daca datele furnizate se dovedesc a fi false, invalide sau impiedica realizarea serviciului de livrare sau desfasurarea si aplicarea programului de fidelitate. În acest caz organizatorul isi rezerva dreptul de a anula contul de comenzi si punctele de fidelitate.

 

Art. 5 Mecanismul de desfasurare; Punctele de fidelitate si acumularea si utilizarea lor

5.1. Programul are la baza acumularea punctelor de fidelitate de catre participanti prin realizarea de comenzi de pe site-ul www.yalco.ro si utilizarea lor comandand produse din magazinul online Yalco. 
5.2 Contul de comenzi se incarca cu 1 punct de fidelitate, la fiecare achizitie a unui produs in valoare de minimum 100 lei, pentru fiecare comanda efectuata si platita integral, la pretul din magazinul www.yalco.ro .

Punctele de fidelitate se incarca in cont pentru o comanda livrata si achitata.

5.3. La program participa clientii care comanda si platesc produse de pe site-ul www.yalco.ro a caror valoare unitara este de minimum 100 lei .
5.4. Punctele de fidelitate se acumuleaza doar in cazul comenzilor efectuate online, pe site-ul www.yalco.ro si care sunt livrate in Romania.
5.5. Nu se acorda puncte de fidelitate pentru produse care:
- sunt achizitionate pe baza unui cupon sau voucher;
- sunt oferite gratuit;
- nu au fost livrate (nu a fost finalizata comanda, prin livrare) participantului, sau au fost returnate de catre acesta.

5.6. La utilizare, valoarea acordata in cont unui punct de fidelitate echivaleaza cu 5 lei.

5.7. Punctele de fidelitate se incarca in contul de comenzi dupa ce comanda este livrata si incasata.
5.8. Punctele de fidelitate se folosesc, in termen de 30 zile calendaristice, atunci cand in contul de comenzi s-a adunat o suma cel putin egala cu valoarea unui produs participant la program conform conditiilor Regulamentului Oficial. 
5.9. Cu punctele de fidelitate se pot comanda doar produse din magazinele Yalco, din urmatoarele categorii: Tehnic, Casa si gradina, Horeca. 
5.10. Punctele de fidelitate nu pot fi transformate in numerar (bani), premii sau reduceri la transport. Acordarea punctelor de fidelitate nu se cumuleaza cu alte oferte, vouchere, cupoane sau promotii.
5.11. Punctele de fidelitate se pot folosi doar pentru produsele aflate in program care au o valoare unitara minima de 100 lei. Atunci cand se doreste folosirea punctelor de fidelitate, comanda trebuie sa contina, alaturi de produsul achizitionat cu punctele de fidelitate, un produs cu pret intreg sau produse cu pret final in valoare de minimum 100 lei.
5.12. Titularul contului de comenzi este cel care poate utiliza punctele acumulate. Atunci cand utilizeaza punctele de fidelitate, titularul contului de comenzi trebuie sa comande cu datele inscrise in contul de comanda, sau prin accesarea contului personal de pe site-ul yalco.ro.
5.13. Situatia punctelor acumulate in contul de comenzi se poate consulta prin accesarea contului personal de comenzi de pe site-ul Yalco .

Titularul poate sa verifice situatia punctelor de fidelitate doar din propriul sau cont.

Art. 6 Functionarea serviciului dedicat programului de fidelitate

6.1. Participantii la Program pot obtine informatii referitoare la functionarea acestuia prin apelarea numarului  021.021 232 31 21, în intervalul orar 10:00 – 17:00 , sau prin trimiterea unui email la adresa office@yalco.ro
6.2. La acelasi numar sau email orice titular de cont poate anunta o schimbare a informatiilor personale, inclusiv modificarile de adresa sau date de contact. 
6.3. In scopul protejarii datelor personale ale participantilor la programul de fidelitate, organizatorul va solicita informatii pentru a stabili identitatea clientului. Daca organizatorul nu a putut stabilit în mod corespunzator identitatea clientului, pe baza informatiilor furnizate de acesta, este îndreptatit sa refuze furnizarea de informatii.

 

Art. 7 Protectia datelor personale

7.1. Participantilor le sunt garantate drepturile în conformitate cu Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a se adresa justitiei.
7.2. Organizatorul utilizeaza datele din contul de comenzi in scopul realizarii serviciului de livrare.

 

Art. 8. Regulament

8.1. Regulamentul programului de fidelitate "Yalco" poate fi consultat, în mod gratuit, de catre orice participant la Program pe site-ul www.yalco.ro. Se pot cere informatii suplimentare la numarul de telefon 021 232 31 21, în intervalul orar 10:00 – 17:00, sau prin trimiterea unui email la adresa: office@yalco.ro
8.2. Prin participarea la acest Program, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze termenelor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.