Platou servire cu capac midi Pasabahce Patisserie 505 ml
Platou servire cu capac midi Pasabahce Patisserie 505 ml - Descriere
Platou servire cu capac midi Pasabahce Patisserie 505 ml perfect pentru servirea produselor de patiserie, a prajiturilor sau a deserturilor preferate. Este ideal pentru a aranja frumos masa atunci cand ai oaspeti in vizita, dar si atunci cand vrei sa te bucuri de momente de rasfat in familie.
Platoul este realizat dintr-un material rezistent, de foarte buna calitate, fiind usor de intrebuintat, depozitat si curatat.
Produsul este realizat din sticla transparenta, este rezistent la zgarieturi si prezinta un design pe care il vei aprecia ori de cate ori il vei folosi.
Platoul face parte dintr-o colectie premium, definita de design si atentie la detalii, prin urmare, datorita acestuia, te vei simti de fiecare data ca la restaurant.
Platoul se curata foarte usor si este compatibil cu masina de spalat vase.
Caracteristici produse:
- Material rezistent;
- Design atractiv;
- Capacitate: 505 ml;
- Colectie premium;
- Usor de depozitat;
- Simplu de utilizat.
Platou servire cu capac midi Pasabahce Patisserie 505 ml - Detalii
Date tehnice
- Colectia
- Patisserie
- Material
- Sticla
- Culoare
- Transparent
- Tip produs
- Platou
- Se poate spala la masina de spalat vase
- Da
Termene de garantie standard
- Persoana fizica: 2 ani garantie
- Persoana juritica: 1 an garantie
Conditii de garantie standard
Drepturile consumatorului sunt prevazute de O.G. nr 21/1992. privind protectia consumatorilor cu modificarile si completarile ulterioare si L.449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, modificata si completata, si nu sunt afectate prin garantia oferita.
Persoana care aduce aparatul si prezinta actele de propietate (certificat de garantie in original si copie factura sau bon fiscal) este considerata imputernicita sa reprezinte propietarul in relatia cu distribuitorul (vanzatorul) autorizat.
Produsele care fac obiectul garantiei sunt conforme cu standardele de calitate in vigoare, au fost testate si indeplinesc cerintele standardelor europene aplicabile.
Perioada de garantie, acordata de fabricant, decurge de la data achizitionarii aparatului. Inainte de utilizarea aparatului recomandam citirea manualului de utilizare.
ATENTIE! Piesele de schimb inlocuite la aparat beneficiaza de garantie numai in cazul in care acestea au fost montate intr-un centru autorizat de intretinere si reparatii.
In cadrul termenului de garantie, distribuitorul autorizat suporta toate costurile privind repararea sau inlocuirea pieselor de schimb defecte din cauza viciilor de fabricatie. Pentru lucrarile de reparatie executate se acorda garantie. Consumabilele si piesele supuse uzurii normale nu beneficiaza de garantie (furtune, curele, perii colectoare, lanturi, cutite, lance, pistol, cap prindere, lama, mandrina, role ghidaj, cablu alimentare, intinzator lant, bujii, filtre aer si benzina, roti, sistemul demaror, sistem de amortizare) care intra in componenta aparatului, cu exceptia cazului in care acestea prezinta vicii ascunse.
ATENTIE! Toate generatoarele vin fara ulei. Inainte de prima utilizare trebuie alimentate cu ulei conform specificatiilor din manualul de utilizare. Pentru generatoarele Stanley este recomandata utilizarea benzinei cu cifra octanica 98. Este interzis a se utiliza generatoarele pentru invertoare sau aparate de sudura.
Defectele acoperite de garantie vor fi remediate prin reparare gratuita sau prin inlocuire (dupa caz) conform legislatiei in vigoare.
In cazul termenului de garantie repararea sau inlocuirea produsului se va face intr-o perioada de cel mult 15 zile calendaristice de la data prezentarii aparatului la unitatea de service autorizata.
Durata medie de utilizare este de cinci (5) ani, in conditile unei exploatari normale conform specificatiilor din manualul de utilizare. Dupa expirarea termenului de garantie propietarul beneficiaza contra cost, de service post-garantie (cu piese de schimb, accesorii si consumabile originale).
Pentru interventiile in cadrul termenului de garantie va rugam sa va adresati centrului de service sau vanzatorului autorizat.
La fiecare interventie, unitatea de service este obligata sa completeze detaliile reparatiei efectuate. La solicitarea unei reparatii in cadrul TG cumparatorul are obligatia de a prezenta aparatul complet cu toate piesele si accesoriile din dotare (discuri, aparatori etc.).
Nu sunt acoperite de garantie piesele sparte, rupte, fisurate sau alte defecte fizice datorate utilizarii incorecte sau fortarii produsului.
Pentru produsele de uz gospodaresc (Bricolaj)
PIERDEREA GARANTIEl (aceasta categorie nu este destinata uzului profesional, prestari servicii sau lucrari catre terti).
- Neprezentarea certificatului de garantie, stampilat si cu rubricile completate (tip, serie, factura, data vanzare, nume client), atunci cand se solicita o reparatie in garantie.
- Nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de transport, manipulare, instalare, utilizare si intretinere, precizate in instructiunile ce insotesc produsul la livrare (unde este cazul).
- Constatarea de catre specialisti autorizati, a faptului ca defectul reclamat se datoreaza utilizatorului. Produsul prezinta defectiuni cauzate de necunoastere, omitere, neglijenta sau accident.
- Incredintarea produsului spre utilizare persoanelor minore sau persoanelor care nu au fost instruite cu privire la modul de functionare, utilizare si manipulare a aparatului.
- Incredintarea sau desfacerea aparatului sau orice interventie pentru aducerea la conformitate facuta de alte persoane neautorizate sau firme neautorizate.
- Utilizarea aparatului in alte scopuri decat cele pentru care a fost proiectat si fabricat sau folosirea acestuia in alt domeniu decat cel inscris in prezentul certificat de garantie. Deteriorari sau modificari care afecteaza modul de functionare al aparatului, performanta sau durabilitatea sa.
- Utilizarea unor accesorii incompatibile sau necorespunzatoare (ex. disc cu pastila sparta sau lipsa, perii sarma dezechilibrate, discuri folosite la alte polizoare) cu produsul si care influenteaza modul de functionare, performantele si durabilitatea sa.
- Uzura normala, accesoriile si consumabilele nu fac obiectul garantiei.
- Seria aparatului nu este lizibila sau nu corespunde cu datele din certificatul de garantie.
- Deteriorarea rotorului si a statorului cauzat de suprasarcina, sau afectarea ventilarii corecte, constand in colorarea uniforma a colectorului.
- Deteriorarea rotorului si a statorului, constand in topirea izolatiei, cauzata de incalzire excesiva prelungita sau scurt circuit intre bobine.
- Deteriorari din cauza patrunderii in interiorul produsului a unor corpuri straine-nisip. capse, pietre, lemne etc.
- Ax antrenare, rupt sau deteriorat, rulment oscilant, din cauza de soc mecanic sau sarcina brusca sau utilizare excesiva timp indelungat (spart excesiv beton cu rotopercuntante).
- Interupator spart sau intepenit din cauza unui soc mecanic sau depuneri de praf sau apasare excesiva.
- Utilizarea echipamentelor cu ulei insuficient sau necorespunzator care duce la griparea pieselor.
Reparatii efectuate de tehnicieni specializati si numai cu piese originale
* Acest serviciu nu se aplica pentru gama de compresoare (24/50/100/200/270/500L), generatoare, MAI compactor, freze de zapada si placi compactoare.
Aceste produse se aduc la vanzator sau service (pentru cei din Bucuresti) de catre clientul final.
Certificate garantie Keter
- Obligatia clientului este de a verifica coletul (stare ambalaj, inventarierea pieselor conform listei prezentate in manual utilizare produs) inainte de a incepe montajul produsului.
ATENTIE! Produsul montat nu se poate returna. In cazul in care clientul constata lipsa / neconformitatea unei piese, ulterior montarii, acesta se poate adresa magazinului pentru inlocuirea piesei respective. Nu distrugeti ambalajul, returnarea produsului se poate face doar in ambalajul original.
!!ATENTIE: Clientul are obligatia ca in termen de 14 zile calendaristice de la data receptiei produsului sa anunte orice defect /neconformitate a produsului via e-mail la adresele specificate mai jos. Vanzatorul are obligatia de a face toate demersurile in vederea solutionarii eventualelor reclamatii in termen de 15 zile de la data primirii reclamatiei (in functie de disponibilitatea pieselor necesare la producator). Daca reclamatia nu este solutionata in termenul agreat (lipsa pieselor de schimb in stocul vanzatorului si/sau lipsa la producator), clientul poate returna produsul, dar numai in conditiile in care produsul fost achizitionat si receptionat. - Montajul poate fi realizat de catre client urmand toti pasii din manualul de utilizare / instructiuni montaj inclus. In cazul montarii incorecte ca urmare a nerespectarii instructiunilor de montaj din manual, produsul nu mai face obiectul garantiei.
!!ATENTIE: In cazul casutelor montajul se face doar pe o suprafata plana si fixa (ex: fundatie, beton, asfalt, sapa, dale din piatra).
In cazul in care, inainte sau la montaj, se constata ca o piesa este defecta sau este lipsa, va rugam sa luati legatura cu Departamentul de Relatii Clientii al vanzatorului. - Garantia nu acopera:
- - zgarieturile / fisurile, decolorarea, ruginirea sau alte defectiuni aparute ca rezultat al utilizarii necorespunzatoare si al uzurii aparute in timpul exploatarii produsului sau modificarii / deplasarii acestuia
- - defectiuni cauzate de conditii meteorologice nefavorabile (grindina, furtuni, inundatii, incendii, vant puternic etc)
- - daune intentionate sau accidentale
Mobilierul de gradina beneficiaza de garantie doar daca s-au respectat toate conditiile de folosire: montarea conform instructiunilor din manual, utilizarea corespunzatoare pe o suprafata plana, greutatea maxima admisa / persoana 110kg, neutilizarea si protectia produsului la temperaturi < -5° C.
5/5
5/5