Conditii de Comanda
Pentru a plasa o comanda pe www.yalco.ro sunt necesare :
1. Completarea integrala a formularului de comanda;
2. Acceptarea termenilor contractului de vanzare și conditiile de utilizare, inclusiv colectarea si, dupa caz, utilizarea datelor cu caracter personal, conform legislatiei in vigoare.
Valoarea minima de comanda pentru a beneficia de transport gratuit este de 500 lei cu TVA inclus. Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 500 lei. In cazul in care o comanda contine produse vandute si livrate de Yalco Romania si un voucher cadou, valoarea totala rezultata fiind sub 500 de lei, transportul gratuit nu se aplica. Mai exact, produsele vandute si livrate de Yalco Romania din comanda respectiva trebuie sa fie de cel putin 500 de lei, astfel incat sa beneficieze de transport gratuit.
Plata cu Card sau OP pentru produsele agabaritice
Pentru produsele vandute de Yalco care fac parte din categoriile Mobilier de gradina, dar si pentru alte produse de dimensiuni mari incadrate la produse agabaritice, plata comenzii se face exclusiv cu card sau cu OP. In cazul platii cu OP vom proceda la procesarea si livrarea comenzii dupa incasarea in contul Yalco Romania a contravalorii comenzii.
Urmarirea comenzii
Dupa ce ati inregistrat comanda, puteti urmari statusul acesteia din Contul de client.
Daca aveti nevoie si de alte informatii decat cele afisate in contul de client, contactati echipa de Suport Clienti de luni pana vineri, intre orele 10.00-18.00, la numarul de telefon 0730 610 245 sau accesati fereastra LiveChat afisata in stanga ecranului.
Inregistrarea comenzii nu reprezinta si confirmarea acesteia. Dupa preluarea comenzii, aceasta va fi procesata de catre operatorii nostri in vederea confirmarii si stabilirii detaliilor de livrare.
In cazul in care produsele comandate nu au fost livrate, va rugam sa ne contactati, cat mai curand posibil, la telefon sau pe adresa de e-mail comenzionline@yalco.ro.
Atentie: In vederea facilitarii unui raspuns rapid, va recomandam sa indicati numarul comenzii care v-a fost transmis dupa plasarea comenzii.
Modificare sau anulare comanda
Daca doriti sa renuntati la un produs din comanda, doriti alt produs decat cel comandat sau nu mai vreti niciunul dintre produsele comandate, anuland intreaga comanda, va rugam sa ne anuntati in termen de 2 ore de la momentul plasarii comenzii, la adresa de email comenzionline@yalco.ro. Echipa de Suport clienti va face tot posibilul sa modifice sau sa anuleze comanda dumneavoastra.
Modalitati de livrare
A. Livrare prin curier rapid:
Livrarile se fac numai pe teritoriul Romaniei, prin curierat rapid.
Livrarea (standard) prin curier a produselor de dimensiuni normale vandute de Yalco Romania:
Costul de livrare pentru comenzile care contin produse vandute si livrate de Yalco Romania este:
· Pentru livrarea comenzilor efectuate in Bucuresti, a caror valoare este sub 500 lei cu TVA inclus, se aplica un cost de 18 lei TVA inclus.
· Pentru livrarea comenzilor efectuate in tara, a caror valoare este sub 500 lei cu TVA inclus, se aplica un cost de 27 lei TVA inclus.
· Tarifele de transport sunt calculate si se aplica pentru locatiile curierilor din reteaua nationala locatiile FAN Courier din reteaua nationala si locatiile Urgent - Cargus din reteaua nationala.
· Pentru adrese de livrare in afara acestor liste de locatii se va percepe un cost suplimentar de transport de 32 lei TVA inclus (tarif km exteriori);
· De asemenea, in cazul in care optati pentru plata ramburs la curier, se aplica un cost de procesare in valoare de 5 lei TVA inclus.
Livrare (standard) prin curier a produselor de mari dimensiuni vandute de Yalco Romania
Costul de livrare pentru comenzile care contin produse de mari dimensiuni este cuprins intre 50 lei cu TVA inclus si 150 de lei cu TVA inclus, in functie de dimensiunile produsului comandat. In functie de adresa de livrare, la costul de transport se poate adauga si costul de km exteriori.
Costurile de livrare aferente fiecarei comenzi se vor regasi in cos la momentul finalizarii comenzii.
Livrarea comenzii poate fi urmarita si pe site-urile curierilor. Yalco Romania SRL nu se face raspunzatoare de eventuale deficiente tehnice care pot afecta functionarea site-urilor curierilor.
Produsele se vor livra in 2-5 zile lucratoare din momentul confirmarii telefonice de catre un operator comenzi.
Termenul de livrare se poate prelungi in cazuri exceptionale, neimputabile sau neatribuibile SC Yalco Romania SRL, cum ar fi conditii meteorologice nefavorabile, etc.
B. Ridicare din magazin:
Daca produsele pe care le-ati comandat sunt pe stoc in Magazinul Yalco, le puteti ridica imediat.
Daca produsele nu sunt pe stoc in Magazinul Yalco, va vom anunta pe email cand acestea vor ajunge in magazin ca sa treceti sa le ridicati. Din momentul in care au ajuns, produsele sunt rezervate in magazin timp de 7 zile lucratoare.
Livrarea in magazin se face gratuit.
Daca ati platit deja comanda inainte sa veniti sa o ridicati (cu cardul online, ordin de plata), va rugam sa aveti actul de identitate la dvs, ca sa va putem inmana produsele.
Pentru persoanele juridice este necesara si o imputernicire sau stampila din partea firmei.
Termenele de livrare se refera la comenzile pe care ati ales sa le platiti ramburs/ numerar.
Daca ati ales o alta modalitate de plata – card online, ordin de plata, plata in rate – termenul de livrare se poate modifica in functie de inregistrarea platii.
CONDITII DE RETUR
IMPORTANT!
Cererea de retur este acceptata doar daca este initiata din contul utilizatorului cu referire la un numar de comanda eligibil. O comanda devine eligibila pentru retur doar daca se afla in perioada de 14 zile de la livrare. La expirarea termenului, cererea de retur nu mai poate fi initiata.
Toate produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit: in ambalajul original avand toate elementele de protectie a produsului, infoliat pentru protejarea ambalajului pe timpul transportului, insotit de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original, daca a fost emis de producator/ distribuitor si toate documentele cu care v-au fost livrate. Nu vor fi acceptate la returnare produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre dvs. : au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu se accepta returul produselor care nu sunt insotite de toate accesoriile.
Atat produsele sigilate cat si cele nesigilate se pot returna doar daca nu au fost folosite.
Returul produselor care au facut obiectul unei promotii cu produs cadou este acceptat doar daca se returneaza si cadoul primit. Returul in acest caz este valabil numai daca produsul prezinta defectiuni de fabricatie si nu acceptati solutia inlocuirii produsului defect.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
In cazul stornarii comenzilor, costul de transport pentru livrare si retur va fi retinut din valoarea produsului returnat.
Va rugam sa verificati integritatea coletelor in prezenta curierului
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul va fi fotografiat si se va intocmi un proces verbal, impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator