Oala sub presiune Fissler Vitavit Premium 6 L

  • Oala sub presiune 6L Fissler Vitavit - 20 300 06 070
Oala sub presiune Fissler Vitavit Premium 6 L
 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11 Oala sub presiune 6L Fissler Vitavit - 20 300 06 070 12  13
Oala sub presiune Fissler Vitavit Premium 6 L
Pret de vanzare: 1.690,87 lei
cu TVA
Rata 140,91 lei / luna
2 recenzii Scrie o recenzie
20 300 06 070
12.131.513.00030
In curs de aprovizionare

Oala sub presiune Fissler Vitavit Premium 6 L

Cantitate



Credit module tbi bank 3.3.5

423.60 Lei x 4 rate

Oala sub presiune Fissler Vitavit Premium 6 L - Descriere

Detaliile exclusive ale liniei Fissler VitaVit Premium ridica aceasta oala sub presiune la superlativ datorita design-ului si functionalitatii ei. Configuratia oalei sub presiune Fissler Vitavit Premium 6 L asigura un gatit sub presiune fara egal si chiar mai mult de atat, un abur fara nicio pierdere. Gatitul inteligent presupune numeroase functii inovative si unice introduse de Fissler pe aceasta gama in scopul de a face gatitul cat mai eficient si in acelasi timp sa ajute la micsorarea costurilor.


Principalele caracteristici ale oalei sub presiune Fissler Vitavit Premium 6 L:
diametru 22 cm
- catarea de pozitionare a capacului
- indicator mare pentru setarea treptelor de viteza
- culorile indicatorului precum cele de la semafor ajuta la controlul cu o mai mare  usurinta a procesului de gatit sub presiune
- status pornit / oprit
- depresurizarea se face incet in siguranta
- se mai poate utiliza cu abur dar fara presiune
- maner detasabil pentru o curatare mai buna
- baza incapsulata compatibila cu toate tipurile de aragazuri, inclusiv inductie

Gatitul sub presiune este o metoda de gatit la temperaturi mai mari de 100°C , intr-o oala speciala care mentine o presiune crescuta in interior si nu permite scapari ale continutului preparat. Gatitul in oala sub presiune este de 3 ori mai rapid decat la oalele clasice si  prepararea la microunde (exceptand cantitatile foarte mici de alimente preparate). Aburul si timpul mai mic de preparare ajuta la pastrarea aromei, a mineralelor şi vitaminelor din alimente.

In plus, gatitul sub presiune este ideal pentru prepararea mancarurilor ce necesita timp mare de gatire (cum ar fi carnea, legumele si alimentele uscate).

Oala este silentioasa, cu exceptia momentului in care avertizeaza la presiune ridicata. Include accesoriul de gatit cu aburi cu tripod.

Beneficii ale oalei sub presiune Fissler Vitavit Premium 6 L:

Gatit sanatos si rapid - asigura mentinerea mineralelor, vitaminelor si aromelor.

Gatit economic - salvati aproximativ 70% din timpul dumneavoastra in bucatarie si 50% energie.

Gatit mai sigur, mai silentios, mai curat, fara condens si miros.




Oala sub presiune Fissler Vitavit Premium 6 L - Detalii

Fissler
12.131.513.00030

Date tehnice

Colectia
Vitavit Premium
Material
Inox
Culoare
Inox
Tip produs
Oala sub presiune
Sursa de caldura
Universal
Capacitate (L)
6
Diametru (cm)
22

Termene de garantie standard

  • Persoana fizica: 2 ani garantie
  • Persoana juritica: 1 an garantie

Conditii de garantie standard

Drepturile consumatorului sunt prevazute de O.G. nr 21/1992. privind protectia consumatorilor cu modificarile si completarile ulterioare si L.449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, modificata si completata, si nu sunt afectate prin garantia oferita.

Persoana care aduce aparatul si prezinta actele de propietate (certificat de garantie in original si copie factura sau bon fiscal) este considerata imputernicita sa reprezinte propietarul in relatia cu distribuitorul (vanzatorul) autorizat.

Produsele care fac obiectul garantiei sunt conforme cu standardele de calitate in vigoare, au fost testate si indeplinesc cerintele standardelor europene aplicabile.

Perioada de garantie, acordata de fabricant, decurge de la data achizitionarii aparatului. Inainte de utilizarea aparatului recomandam citirea manualului de utilizare.

ATENTIE! Piesele de schimb inlocuite la aparat beneficiaza de garantie numai in cazul in care acestea au fost montate intr-un centru autorizat de intretinere si reparatii.

In cadrul termenului de garantie, distribuitorul autorizat suporta toate costurile privind repararea sau inlocuirea pieselor de schimb defecte din cauza viciilor de fabricatie. Pentru lucrarile de reparatie executate se acorda garantie. Consumabilele si piesele supuse uzurii normale nu beneficiaza de garantie (furtune, curele, perii colectoare, lanturi, cutite, lance, pistol, cap prindere, lama, mandrina, role ghidaj, cablu alimentare, intinzator lant, bujii, filtre aer si benzina, roti, sistemul demaror, sistem de amortizare) care intra in componenta aparatului, cu exceptia cazului in care acestea prezinta vicii ascunse.

ATENTIE! Toate generatoarele vin fara ulei. Inainte de prima utilizare trebuie alimentate cu ulei conform specificatiilor din manualul de utilizare. Pentru generatoarele Stanley este recomandata utilizarea benzinei cu cifra octanica 98. Este interzis a se utiliza generatoarele pentru invertoare sau aparate de sudura.

Defectele acoperite de garantie vor fi remediate prin reparare gratuita sau prin inlocuire (dupa caz) conform legislatiei in vigoare.

In cazul termenului de garantie repararea sau inlocuirea produsului se va face intr-o perioada de cel mult 15 zile calendaristice de la data prezentarii aparatului la unitatea de service autorizata.

Durata medie de utilizare este de cinci (5) ani, in conditile unei exploatari normale conform specificatiilor din manualul de utilizare. Dupa expirarea termenului de garantie propietarul beneficiaza contra cost, de service post-garantie (cu piese de schimb, accesorii si consumabile originale).

Pentru interventiile in cadrul termenului de garantie va rugam sa va adresati centrului de service sau vanzatorului autorizat.

La fiecare interventie, unitatea de service este obligata sa completeze detaliile reparatiei efectuate. La solicitarea unei reparatii in cadrul TG cumparatorul are obligatia de a prezenta aparatul complet cu toate piesele si accesoriile din dotare (discuri, aparatori etc.).

Nu sunt acoperite de garantie piesele sparte, rupte, fisurate sau alte defecte fizice datorate utilizarii incorecte sau fortarii produsului.


Pentru produsele de uz gospodaresc (Bricolaj)

PIERDEREA GARANTIEl (aceasta categorie nu este destinata uzului profesional, prestari servicii sau lucrari catre terti).

  1. Neprezentarea certificatului de garantie, stampilat si cu rubricile completate (tip, serie, factura, data vanzare, nume client), atunci cand se solicita o reparatie in garantie.
  2. Nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de transport, manipulare, instalare, utilizare si intretinere, precizate in instructiunile ce insotesc produsul la livrare (unde este cazul).
  3. Constatarea de catre specialisti autorizati, a faptului ca defectul reclamat se datoreaza utilizatorului. Produsul prezinta defectiuni cauzate de necunoastere, omitere, neglijenta sau accident.
  4. Incredintarea produsului spre utilizare persoanelor minore sau persoanelor care nu au fost instruite cu privire la modul de functionare, utilizare si manipulare a aparatului.
  5. Incredintarea sau desfacerea aparatului sau orice interventie pentru aducerea la conformitate facuta de alte persoane neautorizate sau firme neautorizate.
  6. Utilizarea aparatului in alte scopuri decat cele pentru care a fost proiectat si fabricat sau folosirea acestuia in alt domeniu decat cel inscris in prezentul certificat de garantie. Deteriorari sau modificari care afecteaza modul de functionare al aparatului, performanta sau durabilitatea sa.
  7. Utilizarea unor accesorii incompatibile sau necorespunzatoare (ex. disc cu pastila sparta sau lipsa, perii sarma dezechilibrate, discuri folosite la alte polizoare) cu produsul si care influenteaza modul de functionare, performantele si durabilitatea sa.
  8. Uzura normala, accesoriile si consumabilele nu fac obiectul garantiei.
  9. Seria aparatului nu este lizibila sau nu corespunde cu datele din certificatul de garantie.
  10. Deteriorarea rotorului si a statorului cauzat de suprasarcina, sau afectarea ventilarii corecte, constand in colorarea uniforma a colectorului.
  11. Deteriorarea rotorului si a statorului, constand in topirea izolatiei, cauzata de incalzire excesiva prelungita sau scurt circuit intre bobine.
  12. Deteriorari din cauza patrunderii in interiorul produsului a unor corpuri straine-nisip. capse, pietre, lemne etc.
  13. Ax antrenare, rupt sau deteriorat, rulment oscilant, din cauza de soc mecanic sau sarcina brusca sau utilizare excesiva timp indelungat (spart excesiv beton cu rotopercuntante).
  14. Interupator spart sau intepenit din cauza unui soc mecanic sau depuneri de praf sau apasare excesiva.
  15. Utilizarea echipamentelor cu ulei insuficient sau necorespunzator care duce la griparea pieselor.

Reparatii efectuate de tehnicieni specializati si numai cu piese originale

* Acest serviciu nu se aplica pentru gama de compresoare (24/50/100/200/270/500L), generatoare, MAI compactor, freze de zapada si placi compactoare.

Aceste produse se aduc la vanzator sau service (pentru cei din Bucuresti) de catre clientul final.


Certificate garantie Keter

  1. Obligatia clientului este de a verifica coletul (stare ambalaj, inventarierea pieselor conform listei prezentate in manual utilizare produs) inainte de a incepe montajul produsului.
    ATENTIE! Produsul montat nu se poate returna. In cazul in care clientul constata lipsa / neconformitatea unei piese, ulterior montarii, acesta se poate adresa magazinului pentru inlocuirea piesei respective. Nu distrugeti ambalajul, returnarea produsului se poate face doar in ambalajul original.
    !!ATENTIE: Clientul are obligatia ca in termen de 14 zile calendaristice de la data receptiei produsului sa anunte orice defect /neconformitate a produsului via e-mail la adresele specificate mai jos. Vanzatorul are obligatia de a face toate demersurile in vederea solutionarii eventualelor reclamatii in termen de 15 zile de la data primirii reclamatiei (in functie de disponibilitatea pieselor necesare la producator). Daca reclamatia nu este solutionata in termenul agreat (lipsa pieselor de schimb in stocul vanzatorului si/sau lipsa la producator), clientul poate returna produsul, dar numai in conditiile in care produsul fost achizitionat si receptionat.
  2. Montajul poate fi realizat de catre client urmand toti pasii din manualul de utilizare / instructiuni montaj inclus. In cazul montarii incorecte ca urmare a nerespectarii instructiunilor de montaj din manual, produsul nu mai face obiectul garantiei.
    !!ATENTIE: In cazul casutelor montajul se face doar pe o suprafata plana si fixa (ex: fundatie, beton, asfalt, sapa, dale din piatra).
    In cazul in care, inainte sau la montaj, se constata ca o piesa este defecta sau este lipsa, va rugam sa luati legatura cu Departamentul de Relatii Clientii al vanzatorului.
  3. Garantia nu acopera:
    • - zgarieturile / fisurile, decolorarea, ruginirea sau alte defectiuni aparute ca rezultat al utilizarii necorespunzatoare si al uzurii aparute in timpul exploatarii produsului sau modificarii / deplasarii acestuia
    • - defectiuni cauzate de conditii meteorologice nefavorabile (grindina, furtuni, inundatii, incendii, vant puternic etc)
    • - daune intentionate sau accidentale

Mobilierul de gradina beneficiaza de garantie doar daca s-au respectat toate conditiile de folosire: montarea conform instructiunilor din manual, utilizarea corespunzatoare pe o suprafata plana, greutatea maxima admisa / persoana 110kg, neutilizarea si protectia produsului la temperaturi < -5° C.

Recenzii
Nota 
Victorița M
30-12-2023

Produsul este de înaltă calitate, foarte ușor de utilizat!

Produsul este de înaltă calitate, foarte ușor de utilizat!

Nota 
Victorița M
30-12-2023

Produsul este de înaltă calitate, foarte ușor de utilizat!

Produsul este de înaltă calitate, foarte ușor de utilizat!

Scrie o recenzie
Scrie o recenzie